AcasăUltimele știriPe fondul unei crize demografice, China va crește vârsta de pensionare pentru...

Pe fondul unei crize demografice, China va crește vârsta de pensionare pentru prima dată în șapte decenii

  • Două nave ale marinei germane vizitează Filipine pentru prima dată în peste 20 de ani.

  • Escala în port coincide cu bătăliile navale din Marea Chinei de Sud între navele chineze și filipineze.

  • China a fost înfuriată după ce navele germane au traversat strâmtoarea Taiwan.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    În contextul escaladării tensiunilor dintre China și Filipine cu privire la disputele din Marea Chinei de Sud, escală în portul Germaniei este văzută atât ca o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, cât și ca o reafirmare a angajamentului său față de o regiune și reguli Indo-Pacific libere și deschise. ordine internațională bazată pe -cuvinte folosite frecvent de SUA.

    Nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main și fregata de primă clasă Baden-Württemberg au sosit luni la Manila și vor rămâne acolo până joi.

    Potrivit ambasadorului german în Filipine Andreas Pfaffernoschke, vizita „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania” și vorbește despre cooperarea continuă a celor două țări.

    Pfaffernoschke a declarat într-un articol de opinie pentru The Philippine Star că vizita Germaniei vine într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli din Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată” și că demonstrează, de asemenea, angajamentul Germaniei de a păstra libertatea de navigație și libertatea internațională. drept.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Se presupune că China acționează agresiv în zona sa economică exclusivă, așa cum demonstrează faptul că navele chineze au fost observate hărțuind și lovind nave filipineze, precum și împiedicându-le să navigheze în apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    China revendică strâmtoarea drept apele sale, spre deosebire de majoritatea altor națiuni care o recunosc ca fiind o cale navigabilă internațională disponibilă pentru libertatea de navigație.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Ambasada Chinei la Berlin a declarat că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ci de suveranitatea și integritatea teritorială a Chinei”, în timp ce Comandamentul Teatrului de Est al OLP a mers mai departe, afirmând că „comportamentul părții germane crește securitatea”. riscă și trimite semnalul greșit.’.

    Vezi articolul original Business Insider.

  • Aceasta este prima vizită în Filipine a două nave ale marinei germane în mai bine de 20 de ani.

  • Escalarea în port vine pe fondul ciocnirilor dintre navele chineze și filipineze în Marea Chinei de Sud.

  • Navele germane tocmai au tranzit Strâmtoarea Taiwan, ceea ce a stârnit furie în China.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    Escala, despre care Germania a spus că este o reafirmare a angajamentului său pentru o regiune Indo-Pacific liberă și deschisă și o ordine internațională bazată pe reguli, retorică folosită în mod obișnuit de SUA, precum și o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, este pe fundalul unor tensiuni aprinse între China și Filipine din cauza disputelor din Marea Chinei de Sud.

    Nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main și fregata de primă clasă Baden-Württemberg au sosit luni la Manila și vor rămâne acolo până joi.

    Potrivit Andreas Pfaffernoschke, ambasadorul Germaniei în Filipine, vizita vorbește despre cooperarea continuă dintre cele două națiuni și „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania”.

    Pfaffernoschke a declarat într-un articol de opinie pentru The Philippine Star că vizita Germaniei vine într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli din Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată” și că demonstrează, de asemenea, angajamentul Germaniei de a păstra libertatea de navigație și libertatea internațională. drept.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Se presupune că China acționează agresiv în zona sa economică exclusivă, așa cum demonstrează faptul că navele chineze au fost observate hărțuind și lovind nave filipineze, precum și împiedicându-le să navigheze în apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    China revendică strâmtoarea drept apele sale, spre deosebire de majoritatea altor națiuni care o recunosc ca fiind o cale navigabilă internațională disponibilă pentru libertatea de navigație.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Ambasada Chinei la Berlin a declarat că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ci de suveranitatea și integritatea teritorială a Chinei”, în timp ce Comandamentul Teatrului de Est al OLP a mers mai departe, afirmând că „comportamentul părții germane crește securitatea”. riscă și trimite semnalul greșit.’.

    Vezi articolul original Business Insider.

  • Două nave ale marinei germane vizitează Filipine pentru prima dată în peste 20 de ani.

  • Escalarea în port vine pe fondul ciocnirilor dintre navele chineze și filipineze în Marea Chinei de Sud.

  • Navele germane tocmai au tranzit Strâmtoarea Taiwan, ceea ce a stârnit furie în China.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    În contextul escaladării tensiunilor dintre China și Filipine cu privire la disputele din Marea Chinei de Sud, escală în portul Germaniei este văzută atât ca o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, cât și ca o reafirmare a angajamentului său față de o regiune și reguli Indo-Pacific libere și deschise. ordine internațională bazată pe -cuvinte folosite frecvent de SUA.

    Nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main și fregata de primă clasă Baden-Württemberg au sosit luni la Manila și vor rămâne acolo până joi.

    Potrivit ambasadorului german în Filipine Andreas Pfaffernoschke, vizita „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania” și vorbește despre cooperarea continuă a celor două țări.

    Pfaffernoschke a declarat într-un articol de opinie pentru The Philippine Star că vizita Germaniei vine într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli din Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată” și că demonstrează, de asemenea, angajamentul Germaniei de a păstra libertatea de navigație și libertatea internațională. drept.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Se presupune că China acționează agresiv în zona sa economică exclusivă, așa cum demonstrează faptul că navele chineze au fost observate hărțuind și lovind nave filipineze, precum și împiedicându-le să navigheze în apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    China revendică strâmtoarea drept apele sale, spre deosebire de majoritatea altor națiuni care o recunosc ca fiind o cale navigabilă internațională disponibilă pentru libertatea de navigație.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Comandamentul Teatrului de Est al Armatei Populare de Eliberare a dus lucrurile mai departe, spunând că „comportamentul părții germane crește riscurile de securitate și trimite un semnal greșit”, în timp ce ambasada Chinei la Berlin a spus că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ‘, ci a suveranității și integrității teritoriale a Chinei’.

    Vezi articolul original Business Insider.

  • Aceasta este prima vizită în Filipine a două nave ale marinei germane în mai bine de 20 de ani.

  • Escalarea în port vine pe fondul ciocnirilor dintre navele chineze și filipineze în Marea Chinei de Sud.

  • China a fost înfuriată după ce navele germane au traversat strâmtoarea Taiwan.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    În contextul escaladării tensiunilor dintre China și Filipine cu privire la disputele din Marea Chinei de Sud, escală în portul Germaniei este văzută atât ca o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, cât și ca o reafirmare a angajamentului său față de o regiune și reguli Indo-Pacific libere și deschise. ordine internațională bazată pe -cuvinte folosite frecvent de SUA.

    Nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main și fregata de primă clasă Baden-Württemberg au sosit luni la Manila și vor rămâne acolo până joi.

    Potrivit ambasadorului german în Filipine Andreas Pfaffernoschke, vizita „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania” și vorbește despre cooperarea continuă a celor două țări.

    Într-un articol de opinie pentru The Philippine Star, Pfaffernoschke a remarcat că vizita Germaniei demonstrează, de asemenea, angajamentul său pentru respectarea dreptului internațional și a libertății de navigație, venind într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli în Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată”.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Filipine spune că China se angajează într-un comportament agresiv în zona sa economică exclusivă.S-a constatat că navele chineze au lovit și hărțuit nave filipineze, precum și le-au blocat să navigheze prin apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    China revendică strâmtoarea drept apele sale, spre deosebire de majoritatea altor națiuni care o recunosc ca fiind o cale navigabilă internațională disponibilă pentru libertatea de navigație.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Ambasada Chinei la Berlin a declarat că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ci de suveranitatea și integritatea teritorială a Chinei”, în timp ce Comandamentul Teatrului de Est al OLP a mers mai departe, afirmând că „comportamentul părții germane crește securitatea”. riscă și trimite semnalul greșit.’.

    Vezi articolul original Business Insider.

  • Două nave ale marinei germane vizitează Filipine pentru prima dată în peste 20 de ani.

  • Escalarea în port vine pe fondul ciocnirilor dintre navele chineze și filipineze în Marea Chinei de Sud.

  • China a fost înfuriată după ce navele germane au traversat strâmtoarea Taiwan.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    În contextul escaladării tensiunilor dintre China și Filipine cu privire la disputele din Marea Chinei de Sud, escală în portul Germaniei este văzută atât ca o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, cât și ca o reafirmare a angajamentului său față de o regiune și reguli Indo-Pacific libere și deschise. ordine internațională bazată pe -cuvinte folosite frecvent de SUA.

    Nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main și fregata de primă clasă Baden-Württemberg au sosit luni la Manila și vor rămâne acolo până joi.

    Potrivit ambasadorului german în Filipine Andreas Pfaffernoschke, vizita „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania” și vorbește despre cooperarea continuă a celor două țări.

    Pfaffernoschke a declarat într-un articol de opinie pentru The Philippine Star că vizita Germaniei vine într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli din Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată” și că demonstrează, de asemenea, angajamentul Germaniei de a păstra libertatea de navigație și libertatea internațională. drept.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Se presupune că China acționează agresiv în zona sa economică exclusivă, așa cum demonstrează faptul că navele chineze au fost observate hărțuind și lovind nave filipineze, precum și împiedicându-le să navigheze în apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    Spre deosebire de majoritatea țărilor care recunosc că strâmtoarea este o cale navigabilă internațională deschisă libertății de navigație, China revendică strâmtoarea drept apele sale.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Ambasada Chinei la Berlin a declarat că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ci de suveranitatea și integritatea teritorială a Chinei”, în timp ce Comandamentul Teatrului de Est al OLP a mers mai departe, afirmând că „comportamentul părții germane crește securitatea”. riscă și trimite semnalul greșit.’.

    Vezi articolul original Business Insider.

  • Aceasta este prima vizită în Filipine a două nave ale marinei germane în mai bine de 20 de ani.

  • Escala în port coincide cu bătăliile navale din Marea Chinei de Sud între navele chineze și filipineze.

  • China a fost înfuriată după ce navele germane au traversat strâmtoarea Taiwan.

  • După ce au făcut o trecere remarcabilă prin strâmtoarea Taiwan, două nave de război germane fac prima lor vizită în Filipine în mai bine de 20 de ani.

    În contextul escaladării tensiunilor dintre China și Filipine cu privire la disputele din Marea Chinei de Sud, escală în portul Germaniei este văzută atât ca o dovadă a cooperării sale în domeniul apărării cu Filipine, cât și ca o reafirmare a angajamentului său față de o regiune și reguli Indo-Pacific libere și deschise. ordine internațională bazată pe -cuvinte folosite frecvent de SUA.

    Navele, fregata de primă clasă Baden-Württemberg și nava de aprovizionare din clasa Berlinului Frankfurt pe Main, au sosit luni la Manila și vor rămâne în port până joi.

    Potrivit ambasadorului german în Filipine Andreas Pfaffernoschke, vizita „subliniază cât de semnificativă din punct de vedere politic a devenit regiunea Indo-Pacific pentru Germania” și vorbește despre cooperarea continuă a celor două țări.

    Pfaffernoschke a declarat într-un articol de opinie pentru The Philippine Star că vizita Germaniei vine într-un moment „în care ordinea internațională bazată pe reguli din Marea Chinei de Sud este în mod constant contestată” și că demonstrează, de asemenea, angajamentul Germaniei de a păstra libertatea de navigație și libertatea internațională. drept.

    Pfaffernoschke a continuat: „Evenimentele recente care au implicat China și Filipine au stârnit îngrijorări cu privire la securitatea și stabilitatea regională.’.

    Pe măsură ce China continuă să-și împingă autoritatea în Marea Chinei de Sud și pretinde pe nedrept suveranitatea asupra majorității regiunii, tensiunile dintre cele două țări au crescut de luni de zile.China încalcă, de asemenea, dreptul internațional în acest sens.

    Se presupune că China acționează agresiv în zona sa economică exclusivă, așa cum demonstrează faptul că navele chineze au fost observate hărțuind și lovind nave filipineze, precum și împiedicându-le să navigheze în apele filipineze.

    Escala în portul navelor de război germane coincide cu o perioadă deosebit de sensibilă între Berlin și Beijing: în drumul lor spre Manila, Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea Taiwan, ceea ce a provocat o reacție chineză.

    China revendică strâmtoarea drept apele sale, spre deosebire de majoritatea altor națiuni care o recunosc ca fiind o cale navigabilă internațională disponibilă pentru libertatea de navigație.

    Vorbind săptămâna trecută, purtătorul de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe, Mao Ning, a declarat că națiunile care traversează strâmtoarea Taiwan ar trebui să facă acest lucru în conformitate atât cu legile chineze, cât și cu cele internaționale.”Apele strâmtorii Taiwan, de pe ambele țărmuri spre mijlocul strâmtorii, sunt apele interne ale Chinei, apoi marea teritorială, apoi zona învecinată și apoi zona economică exclusivă”, a adăugat Ning.

    Când Baden-Württemberg și Frankfurt pe Main au traversat strâmtoarea săptămâna trecută, Ministerul German al Apărării Boris Pistorius a afirmat că acest exemplu de trecere nevinovată este rezonabil.”Apele internaționale sunt ape internaționale”, a spus el.”Este cel mai scurt și, având în vedere condițiile meteo, cel mai sigur traseu.Deci trecem prin.”.

    China se opune „ferm” „orice act de provocare sub pretextul libertăţii de navigaţie care dăunează suveranităţii şi securităţii Chinei”, potrivit lui Mao, care a făcut această declaraţie la o conferinţă de presă regulată vineri trecută.

    Comandamentul Teatrului de Est al Armatei Populare de Eliberare a dus lucrurile mai departe, spunând că „comportamentul părții germane crește riscurile de securitate și trimite un semnal greșit”, în timp ce ambasada Chinei la Berlin a spus că „chestiunea Taiwanului nu este o chestiune de „libertate de navigație”, ‘, ci a suveranității și integrității teritoriale a Chinei’.

    Vezi articolul original Business Insider.

    Andreea Dumitrescu
    Andreea Dumitrescu
    Sunt Andreea Dumitrescu, pasionată de sănătate, frumusețe și echilibru interior. În această rubrică, voi împărtăși cu voi secretele unui stil de viață sănătos și armonios. Fiecare articol este o invitație de a descoperi cum putem trăi mai bine, mai frumos și mai echilibrat. Vino să ne bucurăm împreună de fiecare pas pe acest drum.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Cele mai populare

    Pe măsură ce Israelul anunță începutul unei „noui faze” de război, mai multe dispozitive electronice explodează în Liban.

    Brazilia este în flăcări.În ultimele săptămâni, milioane de hectare de terenuri agricole și păduri au ars, întinzându-se de la zonele umede Pantanal până la...

    Patru palestinieni au fost uciși în Gaza, iar Israelul a atacat o altă fostă școală.

    Spitalele din Fâșia Gaza au raportat duminică că Israelul a lovit o altă fostă școală în teritoriul de coastă devastat de război, provocând moartea...

    Enigma care înconjoară o pictură pe stâncă care arată un „Șarpe cu coarne”

    Acolo unde Columbia se învecinează cu Peru și Brazilia, debitul râului Amazon a fost redus drastic din cauza unei secete extreme care a afectat...

    Scholz se opune furnizării Ucrainei cu arme cu rază lungă de acțiune.

    Indiferent de decizia partenerilor de alianță, cancelarul german Olaf Scholz a exclus trimiterea în viitor a armamentului de precizie cu rază lungă de acțiune...

    Comentarii recente