Zborul ‘de coșmar’ al unui pasager la clasa întâi cu Air India a fost documentat într-un videoclip difuzat pe scară largă pe rețelele de socializare.Pasagerul a raportat că a găsit mobilă ruptă, murdărie pe tot scaunul său și un sistem de divertisment în zbor care funcționa defectuos.
La 17 septembrie, antreprenorul Anip Patel a încărcat pe site-ul său un videoclip care arăta biletul său la clasa întâi, în valoare de 6. 300 de dolari, pe un zbor Air India de la Chicago la Delhi.
Cabina era în ‘stare proastă’, iar scaunul era ‘murdar, cu resturi de mâncare și gunoaie încă în cabină, iar totul părea uzat sau stricat’ atunci când s-a îmbarcat în avion pentru zborul fără escală de 15 ore.
Patel s-a referit la compartimentul cu prize ‘scârbos’ ca fiind ‘cea mai proastă cabină de primă clasă în care am fost vreodată’, afișând în interior agrafe de păr și murdărie.
‘Erau lucruri care se mișcau în fiecare compartiment; totul era rupt, ruinat sau avea mucegai pe el.Înțeleg uzura obișnuită, dar asta a fost următorul nivel’, a spus Patel în videoclip.
În plus, el a înregistrat prim-planuri ale mobilierului din cabină, spunând că ‘totul era rupt’ și că fusese folosită bandă adezivă pentru a ține lucrurile la locul lor.
De asemenea, Patel a primit căști pentru scaunul său, dar când le-a deschis, a spus că erau mucegăite și descâlcite.
În plus, Patel a declarat că sistemul său de divertisment din timpul zborului era defect și că nu exista wifi în cabină, chiar dacă însoțitorul de bord s-a întors de patru sau cinci ori pentru a încerca să îl repare.
Patel a susținut că a ‘raw-dogged ‘ întreaga călătorie de 15 ore fără divertisment sau acces la internet.
Călătorul a afișat, de asemenea, o captură de ecran a meniului din timpul zborului, afirmând că acesta părea inițial ‘foarte promițător ‘ înainte de a afla că 30% dintre opțiunile alimentare erau epuizate.
În ciuda numărului mic de pasageri de la clasa întâi, el a spus că meniul a fost în cele din urmă primul venit, primul servit, din cauza rarității produselor alimentare.
În ciuda plângerilor sale cu privire la meniu, Patel a recunoscut că supa a fost excelentă și ‘singurul lucru bun din zbor’ și că produsele de îngrijire a pielii și pijamalele au fost de o calitate respectabilă.
În urma publicării fragmentelor video din zborul său Air India la clasa întâi, postarea a devenit virală pe rețelele sociale, adunând milioane de vizualizări pe diverse platforme.
Patel a continuat spunând că Air India i-a rambursat integral biletul la clasa întâi după ce videoclipul a devenit viral pe internet.
‘Air India a făcut dreptate și este demn de remarcat faptul că nu am depus o plângere, dar au văzut acest videoclip pe social media și m-au sunat astăzi pentru a-mi rambursa întregul zbor’, a declarat bărbatul.
În aceeași zi în care Air India a declarat că va începe o renovare în valoare de 400 de milioane de dolari a flotei sale compuse din 67 de aeronave vechi, Patel a încărcat videoclipul său viral.
Cele patruzeci de aeronave Boeing widebody ale sale vor fi actualizate după renovarea celor 27 de aeronave Airbust A320neo narrowbody, care vor avea tapițerii, covoare, perdele și scaune noi.
The Independent a contactat Air India pentru comentarii.
Pentru mai multe știri și sfaturi de călătorie, ascultați podcastul lui Simon Calder.